Monday, August 18, 2008

We are the lucky ones, we shine like a thousands suns.

Bara för att en bild säger mer än något annat, just nu. Vad vi har går inte att definiera, men det finns något där som är värt att hålla kvar vid och så länge jag känner att det finns en liten gnista kvar, så tänker jag inte slänga allt i sjön. Jag är en kämpe och det har jag alltid varit. Så enkelt är det. Jag önskar bara att saker kunde vara lite lättare, men om jag skulle få allt lätt, så skulle jag tröttna så enkelt, därav attraheras jag av denna karl. Han är inte den enklaste människan man kan hantera. Men det som finns, det får vi se om det har kommit för att stanna. Annars går jag vidare. Jag måste stå stark i mig själv för annars kommer jag aldrig kunna göra någon annan lycklig. Men jag gillar honom.

xo xo
Ciao!

No comments: