Wednesday, September 10, 2008

All those years drifting in space, I have known you well, yet I've never seen your face...

Jag börjar bli sjuk, jag känner det i hela kroppen, så jag är hemma idag och vilar. Visserligen ska jag till min läkare och prata om lite saker, men annars rör jag mig inte utanför dörren. Så enkelt är det, jag var i skolan en snabbis för att ta reda på vad vi skulle göra och nu kan jag göra allt sådant hemma vilket är bra. Det är inte direkt så att jag inte har linjaler och liknande hemma, för det har vi.


Mina vader krampar lagom mycket från träningen igår, det känns inte alls så roligt om jag ska vara ärlig, jag kan knappt gå nerför trappor inte heller uppför, men nerför går det fan sämre än vad det borde göra. Trappor är inte min grejj just nu. Det innebär alltså att det blir hiss i skolan, och att jag måste ta det lugnt när jag går i trappor, jag vinglar nästan för jag har så jävla ont. Men det går över, imorgon ska vi träna igen, idag ska vi ta en paus och det känns skönt. Träningsvärk är inte roligt och jag som ändå tycker att jag stretchade mycket igår, men det innebär alltså ännu mer...


Jag vill ha nya skor, men jag vet inte vilka ännu, men några par borde jag väl ändå få tag på. Jag vet ungefär vilka sorts skor jag vill ha, men de som jag vill ha går inte att få tag på i Sverige, utan jag måste beställa dem från utlandet. Men jag vet bara inte vilka jag vill ha... Alltid denna ångesten över vad jag ska ha... Ett par nya Natachas ska jag också skaffa! <3


Antingen dessa eller de andra...


xo xo
Ciao!

No comments: