Saturday, September 27, 2008

I'm just an ordinary girl...

Jag är ohyggligt trött, såhär dags på morgonen ska inte en människa gå upp, iaf inte på en lördag. På en veckodag är det helt okej, då går jag upp ännu tidigare, men nu är det bannemig dags att börja gå upp tidigt på helgerna också... Lagom kul, men idag måste jag fixa lite saker till min kjol som jag ska sy, det hade jag tänkt, såsom tyg, blixtlås och mellanlägg till linningen, lite andra saker ska handlas in det också.


Jag har (eller det känns så) tusen myggbett just nu, i slutet av september, sen jag var ute och åkte luftballong... Mina ben mår lagom bra efter att mina naglar varit där och skrapat dem repiga för att det kliar så idiotiskt mycket. Jag blir så less.


xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

snorvalp, då hade jag jobbat 2 timmar redan. "ohyggligt tidigt" va?