Thursday, September 11, 2008

Is there nothing else I can say?

Jag blev hemma idag också, men imorgon ska jag till skolan och ha materiallära, vilket innebär att jag ska lära mig om olika sorters tyger och liknande, det är viktigt att kunna en del som sådant när man ska syssla med det jag gör. Material är A och O, visserligen är det mycket som är A och O, men man måste veta saker om materialet när man syr, annars kan det bli ganska svårt. Man ska ta reda på tvätt egenskaper och allt därtill, ja det är en del...


Jag vill ha nya latexkläder, även om jag vet att jag har kläder jag aldrig använt tidigare så vill jag hela tiden utöka min samling, jag funderar på samtliga klänningar, samt några egna designer som jag gjort, i olika färger, jag vill verkligen ha ha en del saker. Det jag antagligen kommer införskaffa är dessa.

Denna från AK, I LOVE IT! <3

Denna också som jag hade på modevisningen för Breathless på Dekadance! <3



Visst är den snygg, denna ska jag verkligan ha, den är så jag! <3


Jag vill även ha lite andra saker, men de är egen designade.
Nya skor från Natacha ska jag också inhandla, så snart jag bara kan, men jag vet bara inte exakt vilka jag vill ha ;) Jag får diskutera det med henne! Jag <3 Design!

xo xo
Ciao!

No comments: