Friday, September 12, 2008

It gives me anxiety, really!

Nu har slutet på andra skolveckan slutat, jag har varit sjuk två dagar, vilket inte känns okej. Men jag tar igen det i helgen, det jag missade, det är ju det som är turen med att ha symaskin hemma. Att kunna jobba även när jag inte är i skolan. Det är alltid bra att kunna det.
Imorgon vill jag ha något nytt på mig, men jag vet inte vad, jag funderar på att sy något nytt, men jag vill ha latex på mig och därav blir det nog någonting i garderoben, jag har en idé, vi får se om jag kommer ha den på mig, snygg är jag görhoppningsvis iaf. Jag ska iaf ha en Van Ash hatt på mig och antagligen Natacha skor på mig <3 Vi får se helt enkelt, jag kanske kokar ihop något helt nytt iaf, man vet aldrig. Man vet aldrig med mig, men lite annorlunda blir det nog denna gång tror jag allt, hehe! Jag vill som sagt göra något nytt ;) Så jag kanska sätter mig vid min bäbis imorgon, hursomhelst måste jag ändå sitta vid den.

Jag får alltid sådan klädångest, dels för att jag inte tycker kläderna passar, eller något annat... Allt känns lite långt bort just nu, men men. Det ordnar sig. Dessutom domnade mina ben bort idag, jag har lagom ont i dem nu. Fan, ungefär!


xo xo
Ciao!

No comments: