Wednesday, September 24, 2008

It's like an endless confusion in my head...

Ännu en dag har passerat snabbt som tusan, det går supersnabbt i skolan och vi ska hinna med så många kjolar som vi bara kan... Ikväll ska jag sy klart min toille, så att jag kan börja på min egen designade kjol imorgon, jag vet exakt vilken modell jag ska göra nu. Självklart är det hemligt, jag avslöjar ingenting om vad jag gör, förrän jag visar dem. Jag kan berätta om saker, men aldrig så pass detaljerat att någon förstår exakt vad det blir. Ja, ni får väl se senare, antar jag...



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, jag känner en saknad inför en del människor. Jag har kommit på en del saker om mig själv, jag är inte på långa vägar redo för en relation till en man just nu. Jag är fanimig för upptagen av att gå i skolan, lära mig mer om mig själv. Samt att bara orka. Skulle jag då orka handskas med en relation också, när jag blir sönderstressad och får magkatarr av det som pågår just nu, nej. Nu säger jag till mig själv skarpt att jag inte ska vara i en relation på det sättet, förrän jag kan hantera skolan, mig själv och mitt liv utanför skolan. Innan dess får jag väl bara gå runt och vara förälskad, om jag nu är det? För inte ens det vet jag om jag är, att jag ens tänker i de banor jag tänker just nu... Det gör mig väldigt förvirrad om man säger så, förvirring är väl ett bra ord på mig just nu.


xo xo
Ciao!

No comments: