Monday, September 08, 2008

May it be when the darkness falls, your heart will be true.

Idag var första dagen på andra veckan i skolan och jag har fortfarande inte kommit in i det och med det menar jag att jag inte är van att gå upp speciellt tidigt och göra mig i ordning för skolan. Från att ha gått och tagit det ganska så lungt hela sommaren, våren var a pain-the-ass för mig, rent psykiskt. Jag hade så mycket som hände runt omkring mig att det var kaos. Så nu är det på ett sätt lugnare än vad det var innan, men ändå inte. Med tanke på att skolan nu startat...
Men jag kommer igång ska ni se, jag behöver bara lite ändring på tillvaron, så ska ni se att det ordnar sig. Det gör det, men ändå är det något som gnager inombords, men jag reder ut det. Som jag gör med allting runt omkring mig nu. Sakta men säkert. Men ändå...


Idag körde jag mitt riktiga första pass med min brorsa som min tränare. Det har börjat nu, förbättringen av min kropp. Jag måste få en starkare, snyggare och mer vältränad kropp och därav måste jag ju äta rätt och träna. Så idag tränade jag en halvtimme och ska göra det imorgon också. Detta kommer fortsätta tills jag klarar 15 minuter intensivt hoppande med hopprep. Jag är dock inte lika fager som kvinnan på denna bild, haha! Men men, något måste jag väl göra åt min förbannade kropp? Jag ska ner så enkelt är det bara. Vi har bannlyst nachos och liknande mat i en månad från idag! Haha! Nu räcker det!


Snart är det CSI, visserligen CSI:NY men ändå och jag ska ringa Eéa och prata lite skit och inte sitta här och skriva om oväsentligheter, utan mer bara ta det lugnt och varva ner och försöka att endast sova 8 timmar inatt, så imorgon när klockan ringer imorgon ska jag kliva upp, nu bannemig ska jag ändra på mig själv. Jag trivs inte, så enkelt är det.


Btw, jag vill ha ett par nya Natacha skor <3 l adore 'em! Jag <3 Natacha!
Som ni vet så är jag besatt av skor och gärna Natachas, gee miiig!


xo xo
Ciao!

No comments: