Tuesday, September 09, 2008

There's a star, calling my name, It's echo is true and the song is not the same...

Idag gick snabbt, som tusan. Det känns nästan som om tiden bara flyger iväg och jag vet inte riktigt vad vi gör eller vad vi lär oss. Men något nytt är det varje dag, kanske är det mycket att ta in i början och att vi får häng på det lite senare, men lite kaotiskt är det i mitt huvud, ett virrvarr av vad jag ska lära mig och vad jag lär mig, som tur är går det framåt. Det gäller bara att vara på rätt bana hela tiden och veta att man gör fel ibland och ibland gör man rätt på en gång. Men att sy för hand är inte det lättaste om jag ska vara ärlig, utan lagom svårt, det ska som sagt vara jämna stygn. Nog om det.


Vi tränade idag igen, jag och brorsan och jag känner mig lite bättre än vad jag gjorde för bara några dagar sen, nu är jag på rätt spår. Jag äter bara mat tre gånger om dagen och därav så har jag slutat småäta och det gör ju att jag slipper få ångest över vad jag stoppar i mig. Jag är väl dock inte lika söt när jag hoppar heller som denna söta tösabit...

Varenda morgon från och med torsdag ska jag gå upp och dricka en kopp varmt vatten med citron i, det ska vara utrensande för kroppen. Det ska även sätta igång en hel del saker, som ämnesomsättningen och liknande. Ja, we give it a try, elller vad säger ni? Citroner är bra till mycket, som alltid. Hehe, mer citron i maten ;)

Jag märker sakta att det börjar gå över till höst och att luften är kallare, idag har det duggat hela dagen, inte vräkt ner, men ändå regnat hela dagen. Lagom roligt, jag vill ha klara höstdagar med fin luft och vackra färger, men inte får jag det just nu. Jag vill ha en riktig höst.


xo xo
Ciao!

No comments: