Monday, September 01, 2008

When the sea falls from the shore, As the light sinks low, will I see you any more?

Idag började skolan och ja, det var mycket att göra redan första dagen. Jag är helt slut i huvudet, men måste packa ner saker inför morgondagen. Jag tror att jag verkligen kommer att trivas där, dessutom så verkar det finnas likasinnade människor och det gör det ännu roligare om man säger så. Här kommer vi! Jag längtar tills jag får börja sy på riktigt men vi kommer att ha väldigt mycket detalj sömnad i början och det är kul, man lär sig något nytt varje dag. Jag tror att jag ska köpa lite nya saxar och sånt, innan vi börjar helt och hållet, vi har studiebesök redan nästa vecka, då vi ska titta på lite saker, snacka om rivstart!


Jag har inte så mycket att säga, men imorgon fyller jag ett år äldre, alltså 22. Ingen ålder att fira om man säger så, utan mer bara en ålder. Jag känner mig inte annorlunda, det kanske man borde? Men visst känner jag att jag inte är 19 år längre, det gör jag.



Jag håller på att bli tokig på Telia, jag avskyr telefonköer, jag verkligen avskyr dem och att sitta i en över 40 minuter är fan inte okej. Underbemannade, kanske? Men inte fan är det okej, så enkelt är det. Det sitter säkert typ 2 personer som ska svara på alla samtal och ALLA ska prata i en evighet, INTE okej!

xo xo
Ciao!

No comments: