Tuesday, September 02, 2008

Happy fucking 22:nd Birthday!

Idag fyller jag alltså 22 år, jag känner mig dock inte speciellt mycket annorlunda än vad jag gjorde innan, om man säger så. Utan det är mer som vanligt. Men men, ett år närmare 30, antar jag?
TACK, till alla som grattat mig på min födelsedag, det känns roligt och underbart att ni kommer ihåg den, mitt hjärta gör ett litet skutt.


Snart ska jag gå och klippa kollage bilder till det vi ska göra i skolan imorgon, vilket ska bli intressant. Hehe, jag trivs som fisken i vattnet, jag gillar verkligen att gå i skolan igen, men frågan är bara om jag orkar hela vägen, om man säger så. Det hoppas jag. Det kallas tvivel, men jag ska bannemig tro på mig själv nu. Jag fick en spontan kram av Sara idag, vilket kändes väldigt överraskande och kul. Jag gillar verkligen den grupp vi blivit indelade i, ska bli intressant att se vad alla kommer skapa. Just nu sitter vi böjda över nålar och allt därtill för att lära oss detaljsömnad, OH så jobbigt, men JÄVLAR vad bra!



xo xo
Ciao!

No comments: