Thursday, October 09, 2008

Here is a plea, From my heart to you, Nobody knows me, As well as you do...

Idag har vi eget arbete, så jag är hemma från skolan och ska sätta mig alldeles strax med mina kjolmodeller och jobba på dem, samtidigt som jag ska jobba på min detaljsömnad och få till det. Men jag har även helgen på mig att jobba med det. Det är skönt att ha eget arbete och veta vad man ska jobba med. Jag ska locka några tyger och tvätta dem idag också... Det måste man alltid göra innan man syr i dem. Jag börjar sakta men säkert bygga upp min kollektion med kjolar, jag kommer dock bara göra tre, det har jag tänkt. Ni får se sedan hade jag tänkt och som man säger, Den som väntar på något gott.


Om en vecka ungefär, den 15:e ska jag och min kära mor till Globen och se Leonard Cohen, en av mina absolut favorit artister, han är sjukt duktig och har skrivit flera av mina favorit låtar. De är på något sätt lugnande och stämmer väldigt bra in på min världsbild, när jag är på det humöret. Ska bli riktigt mysigt att se honom.


Till Arvika nästa sommar kommer Depeche Mode och jag funderar på att dra med brorsan till Arvika, vilket innebär att vi kommer åka bil dit och hem, bara för att se Depeche åker jag... För att vara ärlig. Herregud säger jag bara, tänk er själva, Depeche Mode, det är kärlek det och att Arvika bokat dem är bara så jävla guld. Så bäst, sen undrar jag hur resten av Arvika lineupen kommer se ut, inte lika bra kanske, men ändå så att man kan se fler band än bara Depeche och ja, vi snor nog bilen då, sweet! Då slipper jag åka den förbannade bussen, eller ta det förbannade tåget. Så skönt. Dessutom kan vi sticka hem när vi vill och ja, jag tror inte att brorsan skulle banga på det. Underbart!


Det ryktas även om att Metallica kommer nästa sommar och fan ta mig om jag missar dem, det skulle inte vara okej. Jag vill verkligen se dem och ja om de kommer, då kommer jag att se dem. Oh, nästa sommar kommer nog bli bra, det känner jag på mig. Men först ska jag klara av skolan.

xo xo
Ciao!

No comments: