Tuesday, October 21, 2008

Time dancers whirling past, I gaze through the looking glass, And feel just beyond my grasp is heaven...

Snart ska jag iväg till skolan för en provning en så är det bara och tuta och köra tills på torsdag morgon då allt ska vara klart, så imorgon sitter jag hela dagen och ritar, syr, och klipper och klistrar, jag har jättemycket inspirations material som jag måste skriva ut, annars blir det lite problem, så mycket bilder. Denna kjol har inspirerats av en låt som jag älskar, Dark Waltz och den säger sitt bara genom att lyssna på den. Jag har inspirationsmaterial så det skriker om det just nu, jag ska bara få min förbannade skrivare att fungera, jag blir knäpp snart.


Annars stressar jag sönder mig själv just nu, det är så sinnessjukt mycket som ska göras och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Självklart det som oroar mig mest är figurteckningarna och dem, men det fixar jag också, bara jag får till det och bara jag sätter mig ner och gör dem. Så enkelt är det. Kjolen kommer att bli klar, det vet jag. Den blir klar idag, det kan ni slå er i backen på, för slö det är jag inte. Det är bara allt det andra. Nåväl, jag grejjar detta, det vet jag att jag gör. Hm, det blir intressant att se vad de andra har gjort för kjolar och vad de har inspirerats av. Det är väl det som ska bli mest intressant, det tycker jag nog allt. Ingen kjol är den andra lik, utan alla ser olika ut, det är det som är så roligt. 24 helt olika kjolar och ja... Vi får se, jag ska fota kjolarna hade jag tänkt. Så att jag kan lägga upp dem i skolans blogg, hehe! Det är sällan jag uppdaterar den, men nu ska jag göra det. Nu är det off to school!

xo xo
Ciao!

No comments: