Monday, October 20, 2008

So keep your love locked down, Your love locked down, Now keep your love locked down, You lose...

Stress, stress, stress, så känner jag just nu, det är så otroligt mycket som ska vara klart tills på torsdag att jag inte vet var jag börjar eller var jag slutar, men jag får nog ihop det, det tror jag nog. Imorgon blir det bara till att jobba, jobba, jobba och inte så mycket mer. Men kul är det att snart ha sin kjol färdigkonstruerad och klar att visa upp, tillsammans med plaggskisser, tygberäkningar och allt därtill. Jag slänger nog upp lite bilder på kjolen när den är färdig om jag får någon bra bild på den, det hoppas jag iaf. Kjolar är roliga, man kan variera dem så mycket.

Jag <3 Design!

Jag är helt hooked på Kanye West - Love Lockdown, så jävla ball låt. Jag gillar inte hiphop eller r'n'b i vanliga fall, utom några enstaka låtar då och då, men fan den här låten gillar jag skarpt, den är riktigt riktigt bra. Jag tror jag fastnade för refrängen.



xo xo
Ciao!

No comments: