Friday, October 10, 2008

You walk a lonely road, oh, how far you are from home...

Idag är jag tröttare än tröttast, jag började med två tabletter igår, tjohej! Nu kom tröttheten, men den kommer att gå över och jag får inte gå och lägga mig för sent, så enkelt är det. Det är bara att ändra ännu mer på sömnen och se till att man kommer upp på morgonen, inget mer än det. Bara det att just nu tycker jag om att sova, det brukar jag vanligen inte göra, jag önskar att dygnet hade lite mer än 24 timmar, det går så fruktansvärt fort. I helgen blir det jobba, jobba, jobba med alla mina saker till skolan.


Igår tvättade jag tyger och såg till att de inte krymper när de tvättas ännu en gång, det är lite därför man tvättar tyger, för att de inte ska krympa senare. 4 maskiner med tyg iaf, så sammanlagt kanske jag tvättade 7-8 maskiner igår, men tygerna gick fort det var det inget snack om och tur är väl det. Jag hade nog tröttnat rejält om jag hade varit tvungen att ta dem på 40 grader... Dessa skulle tvättas på 30 och då går det som sagt snabbt. Men det är bra att jag får in tekniken nu, så att jag blir van vid att tvätta tyger.


Jag måste idag efter skolan införskaffa Dekadance biljett och börja knåpa på min outfit till Dekadance, därav ska alla kjolar vara klara imorgon, så att jag kan knåpa på det andra sen också, sweet! Ska bli ruskigt kul att göra något själv, för det har jag inte gjort på länge... Dags att ta fram min kreativitet där också. Jag älskar när jag får fria händer, då är det som roligast. Ni får väl se vad jag kommer fram till, snyggt, extravagant och vackert ska det vara att se på.


Bara så du vet, Malin, jag finns här, hela tiden. Bara att ringa om du känner för att prata, ses eller bara gör ingenting. Jag älskar dig! Du är bannemig den människan som jag respekterar så enormt mycket och tack för att du orkade ringa igår och berätta.


xo xo
Ciao!

No comments: