Tuesday, November 25, 2008

Doctor, Doctor, won't you give me something to help me stop the beat?

Idag har jag spenderat 5 timmar på ett sjukhus, det var lagom roligt. Det behövdes inte röntgas eller något, man injicerar bara det där medlet och tar reda på hur kroppen reagerar på det. Med ett blodprov 4 timmar efter ungefär, då kollar man igen. Jag tycker att det är jobbigt att vistas på sjukhus, detta var väl inte det värsta, men ändå. Det är aldrig kul att vara på sjukhus... Men men det har jag gjort idag.


I annat fall, så sitter jag mest bara och lyssnar på musik, mycket vill jag egentligen få sagt, men jag tänker bannemig hålla käften, ni är inte redo ännu och jag vill inte göra mer skada än vad jag kommer göra. Nej, det handlar inte om att ni gjort något, jag tar en paus för att tänka över saker, sen får vi se. Jag behöver ett miljöombyte, något som jag kan få ut något av... Jag har tröttnat på situationen runtomkring mig... Mer än detta får ni inte veta.


xo xo
Ciao!

No comments: