Sunday, November 16, 2008

Sleeping beauty, tell me your secrets...

Ni kan ju gissa om jag kommer köpa hem denna film när den kommer ut? Man missar inte Disney, så enkelt är det. Jag älskar Disney, där är jag en nörd. En riktig en också... <3

Som alla vet så älskar jag skor också, denna gång blev det dessa fast riktigt fint röda, jag är förälskad och att de fanns i min storlek skadade ju inte heller... Om man hittar ett par 35:or då köper jag dem (om jag tycker att de är snygga)! Jag älskar röda skor har jag märkt. Nu satsar jag på färg, det är lite roligt, men var lugna, svart går aldrig ur tiden. Och nej, det blir inte neonrosa skor någonsin för mig, det finns en gräns... Här är iaf dessa darlings! <3


xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Och jag som ÄLSKAR neonrosa skor. Dreggel... Men jag är ju rätt gränslös oxå ;)
Tack för din fina kommentar i min blogg gumman!