Wednesday, December 03, 2008

I'm not looking for a clearer conscience, Peace of mind after what I've been through, And before we talk of any repentance, Try walking in my shoes...

Just nu har jag inte speciellt mycket jag vill dela med mig av, inte saker som står mig så nära inpå. Om någon undrar, jag orkar inte riktigt svara i telefon just nu, eller göra något alls för den delen, acceptera detta är ni snälla. Annars så har jag fortfarande ett suktande efter den perfekta nyårs-outfiten, men frågan är som sagt då, ska jag fira nyår? Jag vet inte om jag vill det, jag har ingen större lust. Det är samma sak varenda år, man letar runt efter ett ställe där man kan fira, hamnar på ett ställe, där alla är alldeles för förfriskade och nästan alla missar klockslaget, ja, jag vet inte vad alla gör precis när det är nerräkning (vill jag veta?)... Frågan är då, ska jag fira i år eller ska jag strunta i det? Det är nästan skam att jag säger att jag ska strunta i det.


Men fortfarande, klääääderna??? Jag vill ha något snyggt på mig... Hm... Detta tål att tänkas ganska mycket på... Jag vill ha något snyggt, elegant och klassiskt? Hej, den lilla svarta? Neej, den duger på cocktailpartyn, detta är nyår, egentligen ett perfekt tillfälle att bära den, men nej jag vill inte.... Visserligen en sådan här version, är lite roligare, inte sant?

xo xo
Ciao!

1 comment:

Evelina said...

Spelar ingen roll vad du tar på dig, du ser bedårande ut i allt!

/Evelina som inte firar nyår