Tuesday, December 30, 2008

My heart is still burning, with all the ups and downs...

Jag vet inte om jag ska sammanfatta året eller inte, jag står med en armé av kval. Jag vill inte avslöja några namn, men jag kan väl till exempel säga att en person fanns i mitt liv ett bra tag, tills det tog abrupt slut i November, på allt, men det var till det bästa, även om man inte alltid känner så. Detta år har varit omtumlande på flera fronter, jag vill inte gå in på allt, men mycket har hänt och mycket skulle kunna ha hänt, jag säger bara det att detta år var upp och ner och jag hoppas att 2009 är ett något lugnare år för mig, jag vet inte om jag klarar mig annars. Nåväl allt har sina för och nackdelar. 2009 ska iaf bli ett bättre år för mig. Vi får se, men jag hoppas! Men mitt hjärta brinner fortfarande och det kommer så förbli.


xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Ditt hjärta har alltid brunnit, och det kommer det alltid att göra Anna. Och det är bra att det brinner mer för dig själv, för din egen skull nu. Jag är stolt över dig. Anna, vi ska äta bullar.