Monday, December 01, 2008

A new month has begun, but I don't know where to begin...

En ny månad har börjat, men jag vågar inte hoppas på en förbättring, jag sitter fast, i vad vet jag inte, men i något som jag inte kan röra mig i, det vet jag. Det känns fel att säga att saker är helt okej, för det är de inte, men de kommer att bli. Jag ger inte upp, jag är för envis för det. Så enkelt är det, men samtidigt så vill jag inte gå ut på över flera månader, bara för att inte träffa en människa. Jag orkar inte. Även om jag skulle vilja.


Jag längtar något fruktansvärt till Arvika och att få se Depeche Mode, jag tror att jag har en större förkärlek till synth, vem vet varför? Kanske för att det är en musik typ som tilltalar mig. Jag har som sagt alltid varit svag för elektronisk musik och det har blivit en kärlek för mig, samtidigt som jag älskar mycket annan musik. Jag tycker inte att man kan säga att något är skitdåligt, man kan säga att det är musik man mindre gärna lyssnar på, eller musik som man inte får ut något av. Jag får inte ut något av musik som bara produceras fram för att tjäna pengar, när det inte finns någon tanke bakom varför man har gjort det man gjort.


xo xo
Ciao!

No comments: