Wednesday, December 17, 2008

Take the long way home...

När jag inte längre känner att jag kan skriva, eller få ur mig mina känslor på något sätt. Då allt bunkras upp i min kropp som en papperskorg med för mycket skräp, den dagen då kommer jag inte längre att orka, då kommer jag på riktigt slänga in handduken och nej, inte dö, bara försvinna tills jag hittar tillbaka. Jag har aldrig gett upp, jag har alltid varit en obesegrad människa, ingen har någonsin lyckats få mig att inte resa mig upp igen, precis som en fenix gör ur askan som jag skrev om för några veckor sen. Jag önskar bara att vägen jag valde att ta, inte vore så smärtsam. Men jag har aldrig valt den enkla vägen och kommer aldrig göra.


Något jag fortfarande brinner för är kläder, även om det känns som om det hälls vatten på mig lite då och då. Så jag sitter fortfarande och kikar efter det som kan tänkas bli nästa outfit som jag vill ha, jag har inte riktigt löst alla bitar ännu, men något ska jag väl komma på? Frågan är som alltid, men som ingen verkar vilja svara på, hur mycket pengar skulle du maximalt kunna lägga på en klänning, ett par skor och accesoarer till det? Hur mycket?

Jag är förövrigt kär i denna från Hevré Léger!


xo xo
Ciao!

No comments: