Thursday, January 22, 2009

All my life I've been waiting for you to bring a fairytale my way and living in a fantasy without meaning, it's not ok, I don't feel safe...

De senaste dagarna har varit omtumlande på ett väldigt bra sätt för mig, jag har åter funnit shoppinggnistan och att sy saker, vilket är ETT måste inför en ny säsong, jag känner hur inspirationen bara bubblar i mig och jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag hoppas innerligt att det inte blir sömnlösa nätter för min del nu, men det tror jag inte, jag är inte manisk, iaf inte riktigt ännu, men snart så är jag nog det och då sitter jag vid min älskade bäbis och syr för brinnande livet. Då finns det inget stopp för mig. Men problemet är att de materialen jag vill sy i, inte riktigt är de billigaste materialen, men hursomhaver, jag kommer sätta igång nu igen och bannemig om jag inte får klart min maxidress till sommaren, det är oförlåtligt enligt mig. Ha!


Jag har insett att jag måste börja dejta, på riktigt, jag vill träffa människor, jag vill umgås, med vänninor, med alla som jag kan försöka finna och hoppas att jag får ut något av. Dessutom så måste jag verkligen skaffa tillbaka min kropp och det kommer, nu är det upp till bevis. Jag ska slå min lillebror med hästlängder, så enkelt är det. Jag känner en helt annorlunda känsla mot vad jag någonsin gjort innan. Och jag älskar den! Jag vill skrika ut inför hela världen att nu fan, räcker det. Men jag är inte naiv, jag vet vad som kan hända och jag är beredd på det. Jag är jag, inte min sjukdom.


xo xo
Ciao!

No comments: