Friday, January 30, 2009

Poor is the man, who's pleasure depend on the permission of another...

Jag köpte hem en bok för bara några dagar sen, eller jag köpte två böcker, jag vet inte än om jag kan få ut enormt mycket av en av dem, men jag tror att vissa saker kan vara nödvändiga att veta ibland. Den ena boken var en av dem om Franska kvinnors hemligheter under alla årstider och den andra var Nina Hartleys Guide till Supersex, jag vet inte om jag kommer att få supersex, men jag vet att jag nog definitivt kan lära mig ett och annat. Ändå har sex alltid varit något som varit väldigt individuellt och något som man måste vara flexibel med. Nåväl, jag tror att man kan lära sig något på allt man läser, känner, ser, hör, etc. Så jag är inte rädd för att se vad alla saker har att erbjuda mig. Världen är full med spännande saker, jag vill uppleva dem.


xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Hej!



Efter mycket arbete och förberedelser är vi nu redo och klar med att öppna upp vår webbshop.
Inatt klockan 00.00 slår dörrarna upp till vår fantastiska värld.
Missa inte detta!



Webbadressen är www.daisydapper.com



Varma hälsningar
Matilda Hanning

Daisy dapper - clothes and stuff