Saturday, January 31, 2009

It's the small details that counts!

Att välja ut saker som man verkligen vill ha är enormt svårt för mig stundtals, speciellt när det kommer till specifika väskor, eller något annat. Varenda sak jag tar på mig, tänker jag igenom noga, jag kan inte endast gå in i min garderob och tycka att ja, just det där ska jag ha på mig nu, jag måste noga hela tiden känna efter och tycka att det jag tar på mig verkligen är jag just den kvällen eller den dagen. Jag vill inte vara någon jag inte är. När jag går på en klubb, eller om jag ska ut och äta, vill jag att människor ska förstå att jag är väldigt mångfacetterad. Nåväl, över till det problemet jag har, ska jag köpa en väska (de måste antingen vara i läder eller helt i textil nu, annars kan jag inte använda dem) som har färgen beige eller svart, mitt vanliga jag skulle självklart köra på den svarta, med tanke på att svart är den färgen som alltid funkar, men....





xo xo
Ciao!

No comments: