Saturday, January 31, 2009

Traffic lights and shining stars, What I see above me, Lead the way, they are my guide, Helping you to find me...

Jag vandrade runt i affärer igår, lite snabbt sådär (ni som känner mig vet hur jag kan vara), eftersom jag var tvungen att uträtta ett ärende och då tar jag självfallet tillfället i akt att se om jag kan hitta något, denna gång var jag inställd på att hitta klänningar, ja, mina vänner, redan nu ska man vara ute och leta sommarkläder. Jag letar efter den perfekta sommarklänningen... Och jag tror nu att jag får sy den själv!


Jag tycker också om att mixa och trixa med det jag bär, så ja, jag kan tycka att det är okej att bära stora mönster med små mönster, något som ger ögat något att uppfatta. Jag älskar på många sätt att endast bära svarta kläder, men inte alltid. Svart är nu något för mig jag gärna bär, men då till en färg som bryter av och ger både mitt och ditt öga lite tillfredsställelse. Jag älskar den känslan, dock får det aldrig bli för rörigt, då funkar det inte, det är en fingertoppskänsla. Satan vad jag längtar till sommaren!!!


xo xo
Ciao!

No comments: