Monday, July 18, 2005

Crying at the discoteque

Idag har jag börjat på min utstyrsel till DD, det kommer bli supersött... Haha, alla får veta efter DD vad det är och hur det ser ut :)
Jag kan lova att självklart sitter jag vid symaskinen och knåpar. Haha!

Igår var jag och såg Alcazar, jag tyckte om tunikan Tess hade på sig, olika blåa nyanser och lite dekorationer. Jag blev faktiskt stormförtjust.
Alcazar var roligt att se, och jag kan låtarna till och med! Hahaha, Crying at the Discoteque liksom, eller This is the world we live in. Förunderligt hur snabbt man lär sig låtar.

Jag har spanat in en hel del kläder jag vill ha. Hm, jag måste sticka mig en stor gul tröja, i oversize format till hösten. Gärna i ull, som INTE kliar, det finns babyull. Lite dyrt men men, det fixar sig.

Just nu hoppas jag att vi ska åka till Göteborg, då får jag träffa Yohanna och sen ska jag höra av mig till Daniel, jag saknar honom. Det skulle vara så nice. Jag tror att han är längre än vad jag är idag. Hoppas att även han är hemma.
Vi ska på Liseberg om vi åker, och det ska bli super det med! Oooh!

Jag har inte köpt Harry Potter ännu, och jag är full av skam. Fy på mig!

Jag vill ha svar från folkhögskolan, för att se om jag har kommit in eller inte, usch sånt här gör mig nervös.

Karin, kom hem inatt och hon vill gå på Berns med mig imorgon. Hahaha! Me misses Karin! Jag vill faktiskt gå ut och dansa!!!

Nu ska jag surfa vidare, samt även kolla lite kläder! Jag behöver nya kläder.
För jag har faktiskt inte tillräckligt mycket ännu! :)

Ciao!

No comments: