Sunday, July 17, 2005

Eskilstuna!

Oooh, nu ska jag till Eskilstuna, gå på zoo och sedan se Alcazar! :) Hahaha, ska bli kul, men jag är trött, jag får sova i bilen för Jossan, hon är allt bra söt hon :)
Ska titta på vita tigrar och på apor och så ska jag gå i Fantomens grotta, hahaha, det var väldigt länge sen. Blir borta till kvällen...

Igår var jag i Vitabergsparken och umgicks med Nina och Malin, samt Malins gamla polare som idag är Ninas polare. De flickorna är super.

Yohanna, om du fortfarande vill att jag ringer, lämna en liten kommentar här, så ska jag se till att jag gör det, miss you hon!

Jossan kommer om en stund och innan dess måste jag ha hunnit in i duschen, klätt på mig, hittat sakerna jag ska ha med mig. Solisar, pengar, ett piggt humör, samt bra kläder, hm, det där med kläderna blir nog problemet ;)

Jag skrev inte igår, och det ber jag om ursäkt för, men jag hade ingen ork. Är lite för mycket runt omkring just nu... Därför känns det bra att även göra detta och åka bort från Sthlm och bara skratta med Jossan :)

Jag måste duscha nu, Christian om du ser detta: ring mig! Jag saknar dig.

Ciao!

No comments: