Thursday, July 14, 2005

Det är fortfarande varmt...

Jag sitter just nu bredvid en pojke som sjunger, det är charmigt. Jag tror att han har saknat mig ;)

Iaf, jag vill ha en Mulberry Roxanne, skulle vara ljuvligt. En chokladbrun tack.

Hahahahaha, Christian tyckte att jag skulle skrivit något annat, men jag besparade er det. Det var absolut ingen glädje. Hm.

Karin, ringde idag, jag saknar henne så att jag döööör. Hon är brun i ansiktet och kräftröd på armarna. Hahahahaha, hur kul är inte det? Hon ska hänga vid poolen de sista dagarna, för att bli brun på dem med (armarna, alltså).

Det är varmt, och jag vill sova, men jag ska se en film ist, jag undrar om jag kommer att bli rädd. Uppdatering om det imorgon.

Jag vill veta hur det går för Karins roman om den där greken. Hon får ge mig svar när hon kommer hem.

Nu ska jag kila.

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

hej anna!

hur leker livet?:)

jag o elin jobbade idag o snackade om en träff på onsdag (20 juli) behöver jag skriva var?

vi tänkte baba. samla ihop ett gäng o dra dit o ha sjukt kul! är du på? ska kolla kakan, (du får hjälpa mig att övertala henne, hon dilla om jobb, men jag o elin ska oxå jobba men va fan - lite får man härda!) amanda, noran, linnea, malin mfl ta med nåra av dina friends med - kanske christian??? tyvärr är josefine på öland...så hon kan inte...:(

men visst vore det nice? gamla ku3a o baba?????

snälla anna - va på!!!!

vore så skoj! happy hour o hela kittet...ifall det behövs kan jag locka med att jag kan dansa vilt eller något...hehhe:)

hör av dig vännen!

kram janni