Sunday, July 03, 2005

Myggbett á la size of GIANTS!

Ja, idag har jag sovit 6 timmar, i sträck, första gången på länge. Det var riktigt skönt. Till och med en timme mer än vanligt :)

Jag har även hunnit med shopping och inhandlat ett linne och ett par skor, no 32 i min påbörjade samling. Jag ska verkligen ge mig ut på skojakt, behöver nya ballerinaskor samt ett par gympaskor, ett par riktigt bra vinterstövlar samt lite tuffa skor man kan använda när man går ut.
Funderar även på att verkligen försöka skaffa mig en riktig redig väska, á la Chanel eller Mulberry, de har riktigt snygga saker. Det ska vara läder, det är viktigt!
Imorgon ska jag dock umgås med min lillebror och försöka övertala Christian att sova över här, jag behöver den jävla pojkvaskern :)

Jag skulle tagit mitt första dopp ikväll, men det var alldeles för kallt, och på dem ungefär 30 minuter långa vistelsen som varade utomhus fick jag ca 30 myggbett (det känns så) á la size of GIANTS!!! Jag avskyr myggen, men upptäckte att jag har förälskat mig i den svenska sommaren återigen.

Nu är Karin på Rhodos, jag avundas henne! Men jag var i London, det får la duga :P
Jag saknar henne redan väldigt mycket!

Imorgon hoppas jag på bra väder, sol, bad med min lillebror och så att man kan få lite färg någon gång... Jag tänker inte vara såhär blek :O Även om jag faktiskt inte är blek, i jämförelse med andra ;)

Ciao!

No comments: