Sunday, July 03, 2005

Schnappi das kleine krokodil...

Nu känner jag verkligen att jag är hemma, det finns grönska runtomkring och det är varmt. Ska in till stan och kolla lite om en timme, även inhandla lite prylar.
Jag känner mig ganska tom, Kakan åker idag, och Christian jobbar, men jag ska träffa honom imorgon, hoppas jag iaf. Jag saknar honom och herregud, vad jag kommer sakna Kakan... Rhodos i två veckor, hur ska jag klara mig?

Ja, iaf, Kakan inhandlade inte ett par Chanel-solisar utan ett par Moschino, hur snygga som helst. Jag vill dock ha Diors röda bågar, som jag skrev om för ett tag sen...

Schnappi lär väl bli sommarplågan, i en upptempo-version. Haha!
Jag vill att det ska finnas någon annan riktig sommarplåga! :)
Det finns det säkert, men jag har bara inte hört den :S
Jag måste åka till Kista idag också, ska inhandla ett par skor ;)

31 par har jag nu! Och jag VILL HA MER!!!
Mamma tycker att jag är konstig, men man behöver många par skor!

Nu ska jag duscha, fixa ordning mig lite snabbt och sedan ta mig härifrån.
Tacka vet jag att jag har solisar! Och fan vad bra att det är högertrafik igen!! :)

Ciao!

No comments: