Wednesday, August 03, 2005

Miaaao!

Jaaag haaar kooommiiit iiiiiiiiin!!!!!!! Jag börjar alltså skolan igen den 22:a augusti och ska då läsa design, konsthantverk och textil, på väddö :)
Hahaha, hur kul är inte det här?! Jag ska liksom få läsa det jag verkligen tycker så enormt mycket om, till och med älskar. Det ska bli så jävla kul! Jag är euforisk.
Det bästa är att jag tror att jag verkligen kommer att trivas, på själva skolan, det har jag aldrig gjort innan. Ska bli så roligt att gå där.

Nåväl, Malins lackklänning slår alla rekord tror jag. Det är grymt läcker, och den sitter skitsnyggt på henne :)
Nu är det bara min klädsel som ska bli klar och färdig. Nu blev jag pepp igen. Ska ut och sy en bomullskjol tills imorgon kväll. Pride har börjat och jag ska sitta utanför imorgon, tror jag iaf. Beroende på hur långt jag hinner. Det känns helt okej att inte gå på Pride iår, även om det känns väldigt konstigt samtidigt, men men...

JAAG KOOM IIIN!!! Hur stor var chansen på det egentligen?

Nää, jag ska hinna sy kjolen innan klockan 2 inatt, ska upp runt 8-9 imorgon och ut och handla lite grejjor till lördag :)

OOOH! Jag är lycklig. Jag vill att hela världen ska vara lycklig. Så lycklig är jag. Även om jag var irriterad tidigare idag.

[+]
Jag kom in på folkhögskolan
Malins klänning blir super
Min outfit kommer bli riktigt nice

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: