Friday, September 09, 2005

Losing emotion, finding devotion...

Nu är jag i Norrtälje... Imorgon ska jag träna, vilket kommer innebära att jag inte kommer kunna röra mig på en vecka, vilket i sin tur innebär att jag aldrig kommer orka att göra klart och sätta upp min väv helt och håller. Hm, vi får se hur det går. Ska bli skönt att träna.

Idag hittade jag en kavaj när jag var inne i Norrtälje med Micke, den är riktigt fin! Jag som letat efter en kavaj, nu saknas bara mina högklackade pumps... Nåväl de är hemma.

Nightwish igår, helt sagolikt kul, nostalgi så att det skrek om det, bäst var nog Wishmaster, The Kinslayer och Sleeping Sun... Jag började nästan gråta. Karin, Nightwish är BRA! Hahaha!
Dock var inte konserten i närheten av vad den var för 3 år sedan, mamma tror att det beror på att jag har växt. Jag vet dock inte om det stämmer. Slaying the Dreamer var även den en favorit. Det spelade ingen roll att det var lite falskt på vissa ställen, jag njöt, helt fullt ut!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: