Thursday, September 08, 2005

Nightwish!

Idag är det Nightwish, ska bli ruskigt kul. Haha! Ska in till stan om en liten liten stund. Det var 3 år sen jag såg dem, haha. 2002. Det känns otroligt läskigt, för att vara ärlig...

I skolan har jag fortfarande inte fått något användarkonto så jag kan inte skriva något när jag är där ute. Det känns lite surt, det är inte direkt så att det händer mycket där, ingenting faktiskt. Älmsta - in the middle of nowhere, ungefär - hm.
Fast jag trivs ganska väl faktiskt, det går lite långsamt, men men, det gör väl det i början.

Jag känner mig lagom trött, men men jag piggnar nog snart till, det hoppas jag iaf. Jag hoppas innerligt att jag inte får huvudvärk, så det blir nog att ta med huvudvärkstabletter, eller ta en redan nu. Jag tror faktiskt att jag ska göra det, jag tänker inte förstöra min kväll med ett huvud som inte fungerar.

Iaf, jag håller på med min gula tröja och det går förvånansvärt framåt, jag känner mig nästan lite stolt, den kommer bli hur läcker som helst, det tror jag verkligen!
Jag ska även sy en ballongkjol, den kommer nog bli riktigt tuff, jag antar det, då den kommer vara i schackrutigt, funderar även på att skaffa mig siden, svart... Det är så fruktansvärt vackert.

Nåväl imorgon ska jag och Herr Hoffman, titta på tyger och kläder, ska bli riktigt intressant. Jag tror att det blir tygaffärer över hela stan... Finns en vid Kungens kurva, som tydligen ska vara riktigt bra... Det märker jag imorgon om jag tycker eller inte, om vi ens kommer dit? Sen kommer jag vara i Norrtälje hela helgen, men jag finns på min mobil! Dessutom kommer jag nog uppdatera detta, eftersom jag måhända kan ha tillgång till en dator.

Nu ska jag kila, Nightwish kallar!

Ciao!

No comments: