Monday, March 27, 2006

Klänningar...

Japp, så sitter man här igen, ja igen. Jag har snart bloggat i ett år, det känns lite lagom intressant. Imorgon ska jag på klubbkväll på Make Up Store, me likey! Så jag sitter och syr på en klänning jag ska ha på mig :) Den blir nice! Så super söt och så jag! Om man kan säga så... Det kan man väl? Jag har idag lärt mig att strykjärn är onda varelser, särskilt när de är smutsiga, vi måste köpa ett nytt strykjärn, det här funkar inte, jag ska prata lite med min far :) Om någon vecka, hoppas jag att jag får hem min nya korsett, jag ska ju på en fotosession och då hade jag tänkt ha den. Funderar på att skaffa en hatt till, men det kanske blir för mycket, barfota kommer jag dock vara ;)
Lagom gulligt... Jag har en jättebra bild i mitt huvud på hur jag vill ha en bild :P Får se om det blir så... Haha!

Nää, jag borde försöka sy klart min klänning och sedan se på CSI :) Me looves!

Ciao!

No comments: