Thursday, April 13, 2006

Move it Up!

Idag har jag shoppat, även om jag inte ska göra sådant när jag blir manisk, men jag var bara tvungen att ha det jag köpte! En ny plattång, tyg, dragkedjor och allt möjligt annat... Nödvändiga saker inför det faktum att jag ska sy en jättesöt klänning, samt en BH och ett par trosor med volanger på... Hihi! Jag kommer lätt vara den sötaste ever ;)

Läste även att man kommer få leka på DD, nästa gång!!! Kan det bli bättre? Äntligen känner jag, oh, jag vet dock inte vad jag ska ha på mig, jag får se, jag tror jag vet vad det blir, men jag är inte säker ännu, men jag antar att det blir det jag ska sy ;)
Jag måste köpa vita sandaletter med 15 cm klack, UTAN ett kors på, här ska jag inte vara någon sjuksköterska, jag ska vara något annat... Jag gillar sjuksköterske stilen, men jag passar inte i den.

Jag vill tacka Micke och Camilla som gjorde ett jätte strålande jobb när de plåtade igår, tack vare Camilla har jag lärt mig mer. :) Man lär sig mer och mer varje gång man fotar. Jag och Malin ska även till Anders på söndag och bli plåtade, jag har riktigt bra bilder i huvudet just nu... Det kommer bli skitsnyggt! Honom måste jag också tacka för en underbar session i lördags, oh!

Jag ska nu kolla på tv och sen ska jag knåpa med mina kläder ;)

Ciao!

No comments: