Tuesday, April 18, 2006

Cremé de la Cremé...

Idag har jag inhandlat en underbar creméfärgad klänning i spets, så sagolikt underbar! Jag tycker väldigt mycket om den redan, så otroligt mycket. Malin gillar den med, hihi! Den är som en dröm, me loves it! Har även köpt ett par rosa pumps, med rosetter, gudomliga! Nu saknas bara en tote-bag, för er som inte vet är det en liten väska utan axelband, endast väskan. Helt underbart! Jag vill ha jättemycket saker nu, ohlala!

Jag har även varit och klippt mig, jag fick behålla mitt långa hår med lite uppklippning där fram, väldigt fint blev resultatet, dock har ingen familjemedlem sett det ännu, lite irriterande. Nåväl, jag ska inte vara arg, mamma hyrde hem Napoleon Dynamite idag, men den hinner jag inte se, då jag ska sova, tandläkaren väntar klockan 11 imorgonbitti, super kul, NOT!
Le Tigre's version av I'm So Excited är fan-i-mig bäst!!! Låten som verkligen går på repeat ;) Hahaha! Nåväl, nu ska jag inte säga mer om den... Jag beundrar min klänning, den är verkligen så gjord för mig, men jag hittar mer och mer kläder som passar min midja och mina bröst, nu ska jag bara hitta en date som jag kan använda mina kläder på. Haha! Det är romantiska kläder, och ja, hur ska man säga, det krävs en romantisk middag för den klänningen, bilder kommer, jag lovar, har kommit på lite idéer som jag ska förverkliga till Dekadance, jag funderar fortfarande på en viss sak, men detta är så mycket bättre, så mycket sötare. Haha!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: