Monday, April 17, 2006

Mongolian och en värkande tand...

Jag har ett cp internet och en för trög dator, detta kommer resultera i att jag snart tar död på min dator som jag har här hemma, den är för trög, för idiotisk och hemskt. Vi behöver alltså en ny.

Jag var och åt middag med Karin idag, Mongolian, men inte orkar man äta mer än en portion, inte jag iaf, nåväl, min mage har blivit liten. Jag har förövrigt en visdomstand som växer, som även gör skitont, det är ofattbart att man kan gå runt med den. Usch usch!
Jag ska ta lite värktabletter, så kanske det lugnar ned sig, kan de inte bara komma upp, snabbt och smärtfritt? Nej, tydligen inte, jag ska plågas av det här, i en oändlig tid, det är hemskt, jag gråter och kan inte äta! ONT!!! ONT!!! ONT!!!

Jag har återupptäckt Le Tigre, så jävla underbart! Deras version av I'm so Excited, är helt underbar. Äntligen har jag börjat lära mig hur allt funkar. Haha! Me likey!

Nu ska jag käka värktabletter och försöka sova!

Ciao!

No comments: