Thursday, June 01, 2006

Tråk dag no 1!

Ja, idag blev det tyvärr ingen fotosession :( Det var lite tråkigt, men hon som ska plåta ska flytta upp till Sthlm och det gör att vi kan ha flera sessioner utan att jag behöver släpa på ett 15 kg tungt bagage. Alltid lika roligt. Nåväl, jag ska ju iaf göra iordning en massa nya saker inför plåtningarna med henne, så bättre var det nog att vi väntade lite, ska göra massa roliga prylar, hihi!

Förövrigt har jag dödstråkigt, så nu sitter jag och skriver jobbansökningar för att få tiden att gå, försök på att träffa människor och sånt ska jag ta mig an nästa vecka, samt att jag även ska gå på Gröna Lund då, med min lillebror... Ja, det blir grönan iår... Några fler gånger antar jag också, haha! Både Kakan och Malin vill gå dit, haha!

Nej, nu ska jag kila!
Imorgon ska jag jobba!

Ciao!

No comments: