Tuesday, June 27, 2006

Meningslöst!

Usch usch, idag är det inte bra väder, och inget roligt har hänt alls. Det känns som om vädret drar ner mig, ganska mycket om jag ska vara ärlig. Jag har bara rökt en ciggarett, uh! Det är inte kul det här. Jag känner mig allmänt hängig och inget kan få mig att bli på bättre humör. Jo, att sy möjligen, men jag känner inte för det heller för den delen. Vädret får mig på konstigt humör. Men jag har varit på konstigt humör de senaste veckorna, som gått och jag har bara en person jag behöver prata med det om. Det är helt fel, och jag vill inte säga mer.

Nu väntar jag på att det ska bli bättre väder och bättre vindpustar i mitt liv. Det kommer, det känner jag, dock är jag bara jävligt trött på all skit som hela tiden ligger i luften och jag ska bara sortera tankarna och se till att det kommer något bra beslut ut från dem.

Nu ska jag kolla på bilder!

Over and Out!

Ciao!

No comments: