Sunday, July 16, 2006

Lite allmänt sådär på lördagsnatten...

Jag skriver inte så ofta längre, märker jag. Jag har nästan ingenting att skriva, mitt liv är förhändelsevis lugnt men snart brakar det loss, då jag ska ha en modevisning och jag knappt har börjat på kläderna, om man säger så, så är det lite panik i krokarna, men men, jag ror nog i land det hela, antar jag. Ska börja imorgon med att rita ut en klänning och en kjol, samt försöka sy klänningen, viket jag tror att jag hinner, om man säger så, det är inte så mycket jobb på den, och jag tror inte att jag kommer köra allt i japanskt tema, som det ska vara på festen, nu är det nämligen så att det är min design som ska visas upp, och den måste lysa starkare än något annat, om man säger så. Det måste ha något sorts signum, för att det verkligen ska vara mina kläder, nåväl den som lever får väl se.

I övrigt väntar jag på en massa saker och har fotosessioner inplanerade och sådant titt som tätt, jag har även en bilddagbok http://sagobarn.bilddagboken.se där man kan se mina bilder, dock kan man lättast se dem på Qx, där jag finns under namnet Sagobarn, dock tror jag de flesta hittar min blogg genom Qx, eller Helgon, haha!

Nåväl, jag slänger upp en bild från min fotosession med Powerpippi, den var enormt givande och det gav resultat, om man säger som så... Supersöta bilder kan jag säga att det blev. Haha! Nåväl, det kommer en i detta inlägg, så haha. Jag lär väl ändra min bild som jag har som presentationsbild här också, den börjar bli gammal, haha! Jaja, jag ska väl krypa till kojs innan klockan blir alldeles för mycket, men CSI är om en halvtimme, så jag är vaken ett tag till...

I annat fall, kan ni ju kika in på Qx och leta reda på mig där, där har ni lättast att få kontakt med mig även, om ni skulle vilja något. Haha! Jag får aldrig några kommentarer här, så kommentera nuuu! :)

Jag antar att jag inte har så mycket mer att säga än att jag skriver snart igen och ja, jag ska börja uppdatera oftare, jag lovar! Ps. Karin är en tuff brüd i lyxförpackning ;)

Over and Out!

Ciao!

No comments: