Saturday, July 08, 2006

Shake The Disease!

Oh, jävlar vilken kick, jag säger då det! Det är alltid underbart att se (de två gånger jag har sett dem nu) Depeche Mode. De är verkligen duktiga, om man säger så. OH! De spelade Shake The Disease, som är min all time favorite, om man säger så, oj vad jag rös. Ja, jag grät nästan. Så läskigt var det. Dock saknade jag People Are People och Everything Counts, men det får man leva med. Konserten var riktigt bra, Dave fick hela hopen människor att sjunga med. Martin också de låtar han sjöng, han var så söt i sin mössa, dock saknade jag vingarna, haha! Samt att jämföra Depeche med Maiden, det är ingen vidare idé va? Det är två olika typer av människor som ser dem, två sorters publiker alltså. Att förvänta sig Maiden publik på en Depeche konsert är fan i mig inte bra. Nej. Fy skam.

Jag gillar verkligen Depeche Mode, men att se Madonna skulle fan ta priset av alla pris, finns inget som slår att ha sett henne. Men men, man kan inte få allt i världen... Det är väl bara så... Dock funderar jag på att se henne på Wembley eller i Horsens, det skulle vara så underbart... Nej, nu drömmer jag... Haha!

Snart kommer nog mina HowCool skor hem, de är inte sena, jag skickade efter i ekonomi och då tar det två månader, om inte mer, haha!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: