Tuesday, July 18, 2006

Sömnaden är inte på topp just nu...

Jag har en svacka just nu, en ganska stor sådan. Jag är ena dagen på super bra humör, den andra dagen inte. Men men, jag överlever alltid. Dock ska jag inte vara med i modevisningen längre. Jag orkar inte kämpa med det nu också. Jag ska dock sy upp kläder till en del människor, som jag verkligen ser framemot.

Jag vet inte själv vad jag ska ha på Dekadance, det återstår att se, jag har lite saker jag vill göra, och jag tror jag kommer göra det... Mina skor har btw kommit hem nu, alla 5 par, de två från HowCool och tre par från Asos, som jag även beställde en klänning ifrån, den är superduper söt. Femtiotalsstuk och skärp i midjan. Så underbar så att man storknar, haha! Nåväl, nog om det. Jag måste sy upp massor med nya kjolar och kläder, har en hel del tyg hemma som måste användas. Haha, jag sparar på så mycket. Nej, en rensning av garderoben vore på sin plats, jag tror det, men jag kan ju inte slänga något, men lägga ner i källaren går ju, alltid....

Hahaha, jag vågar inte räkna mina skor just nu, det har blivit ganska många om man säger så... Hahahaha! Det är roligt om man säger så, nej jag måste sy. Det måste jag. Jag var dock inte redo för en modevisning, ribban hos mig själv, låg för högt, antar jag...

Nu ska jag kila och titta på mönster!

Kärlek till alla mina vänner, ni vet vilka ni är.

Ciao!

No comments: