Tuesday, April 03, 2007

Fuck off, please.

Hahaha, för det första, jag har ett jobb, jag jobbar med barn. För det andra, jag vet att homosexuella inte kan få barn, men de kan få adoptera, och är det fel? Nej, det tycker jag inte.
Dessutom tycker jag att ni inte har lite mage att klanka ner på andra utan att tala om vilka ni är.
Har jag bett om era åsikter, nej, det har jag inte.
Så skit i att läsa min jävla blogg om ni blir så jävla stötta av att läsa att människor faktiskt tänder på latex, skor, etc. Nästan alla människor har en fetisch, men ni kanske tillhör den minoriteten som inte gör det? Nåväl, nu gör jag så att det bara är människor som är medlemmar här som får kommentera, för sån här jävla skit tänker jag fan inte ta. Synd för alla dem som faktiskt ger bra kommentarer.

1. Jag har ett jobb.
2. Jag går till och med till en psykolog, sug på den du, men inte pga de skäl ni tror.
3. Jag betalar skatt, vilket jag inte tror att du gör.
4. Jag är inte gothare, det vet alla.
Så kom inte med några falska faktan när du inte känner mig.

Nu är jag bara jävligt förbannad. Om ni inte vågar stå för vilka ni är, SKIT i MIG!
Ni har gjort mig så inåt helvetes jävla förbannad och that's it. FUCK OFF!
Och gå och knulla er själva där bak eller något.

Ciao!

No comments: