Tuesday, April 10, 2007

Påskhelgen är äntligen över! Yeay!

Ja, nu är påskhelgen över och nu väntar jag spännande på att lovet ska gå över det också, så jag kan börja jobba. Jag har tråkigt hemma, alla andra jobbar, visserligen ska jag göra i ordning mina ansökningar, men ändå, jag måste sy en hel del nytt och även det måste jag få plåtat. Aaargh! Jag blir galen, jag måste få arslet ur stolen och söka, ska bli ruskigt intressant att börja plugga igen, sen ska jag försöka tenta upp betygen i sommar, så jag har det avklarat, så enkelt är det. Jag ska söka en hel del olika skolor till hösten, det vill jag i alla fall.

Ikväll ska jag hem till D, det ska bli riktigt mysigt. Jag antar att vi ska ha våran filmkväll ikväll, då jag faktiskt är ledig imorgon, förutom ett besök hos sjukgymnasten, oj, herregud, det är onsdag imorgon redan, satan vad tiden går snabbt. Nej, jag har inte tid att sitta här, jag måste in i duschen och sedan göra mig klar för avfärd, tänkte titta förbi Thomas i Gallerian och se hur han mår idag, se min bilddagbok, för bilder. Nej, dags att kila tror jag.

Uppdaterar senare!

Ciao!

No comments: