Saturday, January 05, 2008

I've got a lookalike!

Jag har nu kommit hem, till kalla, råa och det inte så välkomnande klimatet i Sthlm, man kan inte göra något, jag vågar inte sticka ut foten, för att det är så kallt, nåväl, till personen som frågade om jag åkte tåg hem, nej, det gjorde jag inte. Jag flög hem, jag orkar aldrig åka tåg. Det är bara jobbigt tycker jag. Visst, mindre utsläpp med tåg, men hey det går snabbare med flyget. Så därför använder jag det. Jag saknar min Annis redan, så enormt mycket. Hon gjorde min vecka underbart. Det är kärlek när man har henne i sitt liv, riktig kärlek, inget annat.

Jag tror att jag borde öppna ögonen, det finns så mycket människor där ute och jag vill inte se dem, jag tror jag måste se dem. Och det försöker jag med nu. Jag försöker ändra min livsstil och göra mig till en bättre människa. Men det är svårt, hm.

Jag fick just reda på av min kära vän Kakan att jag har en lookalike i Sthlm, haha, hon ser nästan ut som jag i ansiktet men inte klädesstilen. Hon är söt, det är hon. Hehe :) Ni kanske får leta upp henne om ni vill, eller så lägger jag upp en länk senare om jag vill, men bara om jag vill. Nu borde jag sätta igång med att verkligen göra pajen, så att jag får det gjort. Ja, pajen med stort P! Haha, jag älskar den. Godare paj har jag aldrig ätit, så enkelt är det bara.

Jag saknar mina vänner, ni vet vilka ni är.

Ciao!

No comments: