Tuesday, January 01, 2008

Nytt år, nya tider?

Nu är det första dagen på det nya året och jag är hos Anna och har det riktigt underbart. Vi tittar på tv och sen så ska vi nog kolla på SATC, vilket vi har gjort i flera dagar nu, igår såg vi klart på säsong 4, nu har vi snart sett klart på säsong 5. Haha, man kan titta på det hur mycket som helst.

Nu till något annat... Blir det ett helt nytt år för mig, ett bättre liv än någonsin, kommer det nya tider? Kommer jag finna kärleken jag söker och kommer jag komma över min osäkerhet, när det gäller mig själv. Jag vill att detta år ska bli bättre än åren innan. Kommer kärleken när jag minst anar det? Jag önskar det. Nåväl den som lever får se.

Igår var det super roligt, jag drack vin och cosmopolitans, det var riktigt roligt. Men jag blev lite väl överförfriskad, tror jag. Haha, men det gick jättebra, i alla fall. Jag hade iaf ett jättebra nyår och jag önskar er alla som läser en god fortsättning på det nya året och att ni hade en jätte trevlig nyårsafton, det hade jag. så jag önskar att ni också hade det.

Idag har vi bara slappat och tagit det lugnt, varit bakis och bara myst, det har varit riktigt trevligt. Så lungt och avslappnat, inte så mycket mer. Jag sitter och skriver här i min blogg, första dagen på det nya året och jag är ganska osocial, nu ska jag vara social.

God fortsättning!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Låter som en kul nyårsafton. Hoppas det blir ett bra år för dig!