Wednesday, January 02, 2008

Red as in love!

Två dagar har gått av det nya året och jag vill inte åka hem på fredag, jag vill inte. Jo, om jag hade ett eget hem och där jag kunde ro om mig själv skulle jag vilja det. Nu ska jag visserligen hem till min familj som jag älskar över allt annat och saknar något så fruktansvärt. Jag kommer sakna Anna som jag bor hos så jäkla mycket när jag kommer hem, inte roligt att ha sina nära vänner långt bort, nej det gillar jag inte. Men sånt är livet, jag ska växa upp nu och jag vill verkligen växa. Inte stanna upp någonsin igen, inga tillbaka blickar, utan bara på de bra ögonblicken, det har varit många. Så dem ska jag minnas.

Idag ska vi träffa Anna och Caro <3 Ska bli super roligt, får se vad vi gör, fikar antagligen, pratar och gör liknande saker. Underbart!

Nu ska jag kila, har bättre saker för mig än att sitta här.

Ciao!

No comments: