Wednesday, February 20, 2008

Ever felt away with me, Just once that all I need, Entwined in finding you one day...

Idag ska jag och baby gå ut och käka, det ska bli riktigt mysigt. Det enda som står i min väg är att jag är lite rädd för det som sker just nu. Jag ska sluta hos en person som gett mig trygghet i snart 3 år och det skrämmer livet ur mig, hur ska det gå nu? Jag har lagt en sak bakom mig iaf och det känns väldigt skönt att veta att det nu är över. Jag har fått reda på det nu, så jag känner mig lugnare inombords än på länge.

Nåväl, jag förstår inte mig på vissa människor, de är helt ologiska och jag orkar inte prata med dem alls längre. Så enkelt är det. Nej, det gäller inte mina vänner, utan random folk jag har som pratar med mig som inte förstår att jag inte är intresserad av dem. Nåväl, det löser sig väl det också. Jag antar att det gör det, sånt brukar lösa sig i slutändan.

Jag ska btw gå på KISS med Anna den 30:e Maj <3

Nu ska jag kila iväg och jag skriver mer imorgon.

xo xo
Ciao!

No comments: