Sunday, February 10, 2008

Reality check, if you please.

Idag är jag så trött att jag håller på att kola av, somnade efter 7 i morse, efter efterfesten och allt där till. Mötte intressanta människor och fick till och med en puss, haha. Jag vet inte... Jag är för trött för att kunna skriva just nu, men jag fick även ett erbjudande av en viss herre, så jävla ballt om jag kan följa med. Woho!

Ja, imorgon åker jag tillbaka till Sthlm, men det har varit underbara dagar här. Jag har fått mycket berättat för mig och mycket som jag verkligen uppskattar att människor har sagt, missförstånd har retts ut och det är jag glad över. Jag får komma hit lite oftare tror jag allt. Det har verkligen varit värt att åka upp hit. Speciellt eftersom jag fick chansen att verkligen prata om saker som jag sa.

Nu ska jag kila!

xo xo
Ciao!

No comments: