Monday, February 11, 2008

And if you wanna lie...

Millan är på jobbet och jag är vaken så här tidigt, kanske beror det på att jag somnade jättetidigt igårkväll, inte alls så sent som jag skulle velat somna då jag vet att jag går upp en speciell tid varje dag när jag väl somnat tidigt och jag blir rastlös och har inget att göra just nu. Då är det väl dags att fundera på livsfrågorna igen, med tanke på att nu har jag ingen stress på mig att det ska gå snabbt eller liknande, bara att jag får skriva ur mig saker.

Jag har haft en underbar helg här uppe, det måste jag säga, men något är fel, gnagande fel i mig, jag vill inte inse vad det är eller vad det inte kan vara. Jag vill bara få bort det ur mig. Jag vill inte ha sådana känslor som jag hade förra veckan, jag vill inte att de återkommer. Jag kanse borde ta tag i det nu när det väl händer och inte vänta på att det bara blir värre, för det får det inte bli. Denna vecka som kommer nu, kommer att vara underbar, det hoppas jag iaf på. Men jag får se. Det som händer, händer och det som inte kommer hända kommer inte hända, det är relativt, allt är relativt, som Millan säger, jag säger att allt inte är relativt, det finns konstanta termer också, men det blir för mycket filosof snack om man börjar prata om detta och jag orkar inte med det just nu.

Jag har så sabla ont i ryggen just nu, kan det bero på att jag faktiskt inte sover bekvämt någonstans just nu, inte ens i min egna säng? Jag vet inte, lär väl märka om det blir bättre eller sämre, men jag funderar starkt på kortison just nu i axlar och i mina händer, möjligen i vristerna också, men då vet jag att jag inte kommer gå och kortison kommer jag bara bli beroende av, det är vad jag tror, så jag tror inte att de kommer ge mig det, men jag kan väl ge det ett försök? Nej, jag vet faktiskt inte. Ska jag sitta fast i det också? Nej...

Nu ska jag kila!
Skriver imorgon.

xo xo
Ciao!

No comments: