Thursday, February 21, 2008

These precious things...

Igår hade jag det så mysigt att jag bara ville gömma mig i hans sällskap. Att sakna någon så fort som jag saknar honom just nu, är väldigt konstigt för mig. Är detta kärlek? Ska jag hoppa på tåget innan det försvinner? Jag fick precis det jag ville ha, drinkar, middag och sedan lite cocktails, det var den mest romantiska dejten jag varit på. Kanske kan det bero på att jag faktiskt känner något för honom och det då inte är som en vanlig dejt. Jag vill bara krypa ihop, för jag blir lite rädd för detta. Ändå längtar jag tills jag får träffa honom igen. Det var så underbart romantiskt igår, precis som jag velat ha det. Och han kan verkligen få mig bekväm och uppskattad. Jag tror att jag tycker om honom.

Jag skriver mer senare!

xo xo
Ciao!

No comments: